هنرمندان با استفاده از ظرفیت های موجود در شناسایی مفاخر ادبی و هنری اقدام کنند

شریفی گفت: هنرمندان با استفاده از ظرفیت های موجود در شناسایی مفاخر ادبی و هنری کشور در قالب هنر اقدام کنند تا نسل جوان و نوجوان با این گنجینه های ارزشمند آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» در آیین گرامیداشت نظامی گنجوی با عنوان پنج اقلیم که در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت های فرهنگی و هنری بخشی از گنجینه های ارزشمند تاریخ کشور به شمار می روند که باید تا می توان در معرفی و بزرگداشت این گنجینه ها اقدام کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری آیین بزرگداشت نظامی گنجوی در جای جای کشور نشان از توجه جدی به این شخصیت ادبی است و انتظار می رود نظیر این بزرگداشت ها برای سایر مفاخر کشور نیز برگزار شود.

 

شریفی ادامه داد: هنرمندان می توانند با خلق آثار متنوع در شناسایی مفاخر کشور نقش بسزایی ایفا کنند و نسل جوان را با این داشته ها بیش از پیش آشنا کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این استان هنرمندان توانمند و شاخصی چون کورش اسدپور که نشان عالی یونسکو را کسب کرد، وجود دارد، تصریح کرد: در همین راستا با مهیا کردن زمینه مناسب برای پرورش و ظهور تولید آثار ارزشمند و اثرگذار در آینده اقدام می شود.

 

شریفی خاطرنشان کرد: امید است با فروکش کردن شیوع کرونا بتوان نظیر این برنامه را به صورت گسترده تر با برگزاری محافل ادبی برگزار کرد.

 

کد خبر 1157062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha