«برگزاری حلقه های صالحین و جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) مراسم جشن برای جوانان و نوجوانان در کانون شهید مفتح ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت:کانون فرهنگی هنری شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از 300 نفر عضو فعال دارد..

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر  با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری  شهید مفتح گفت: برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا میشود که این فعالیتها در ایام کرونا بسیار زیاد بوده است.

حجت الاسلام داوری ‌به برگزاری جشن‌های شعبانیه در این کانون اشاره کرد و گفت: همزمان با این ایام برنامه‌های مختلفی شامل جشن‌های مناسبتی، توزیع بسته‌های معیشتی، ایستگاه‌های صلواتی و.. در این ایام در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان نیز ویژه برنامه جشن میلاد امام  زمان (عج) را داریم گفت: راه اندازی پویش صلوات و دعای فرج در بین اعضای کانون و مردم نیز با نیت ظهور و سلامتی امام عصر(عج) از دیگر برنامه‌های این کانون در این  ایام  فرخنده است.

حجت الاسلام داوری از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور جوانان ونوجوانان در این شب فرخنده خبر داد و گفت:  برگزاری حلقه های صالحین با موضوع جوانان و راه و سیره علی اکبر(ع) نیز از دیگر برنامه‌ها در روز جوان خواهد بود.

 

کد خبر 1157087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha