آمادگی آموزش و پرورش ملایر برای اسکان مسافران نوروزی

بشری گفت: آموزش و پرورش ملایرآمادگی لازم را برای اسکان مسافران نوروزی دارد.

«محمدرضا بشری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: جلسه هماهنگی ستاد اسکان اموزش و پرورش تشکیل و همه تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مسافران نووزی و فرهنگیانی که به شهرستان ملابیر سفر می‌کنند اندیشیده شده است.

 

 مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه  در پی مجوز پذیرش مسافرین مطابق دستور العمل های بهداشتی از سوی ستاد ملی  تعداد ده مرکز  آموزشی در ملایر برای مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده گفت: این مراکز از بهترین  مراکز ملایر است و خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه خواهیم داد.

 

 وی اضافه کرد: این مراکز شامل 60 کلاس است که  امکانات لازم برای  پذیرش مسافران نوروزی در این مدارس فراهم و همه برنامه‌های ما نیز هماهنگ  و زیر هنظر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص پذیرش مسافر است.

بشری با بیان اینکه در سال‌های گذشته و قبل از کرونا نیز خانه معلم در کنار مراکز اموزشی اسکان برای پذیرایی و اسکان از مسافران نوروزی  فراهم بوده  تصریح کرد: امسال نیز این مرکز با 38 تخت آماده اسکان مسافران فرهنگی است.

 وی یادآور شد: قرار است یک مرکز دیگر نیز با عنوان مرکز زنده یاد اکبری یکی از  خیرین ملایری  برای اسکان مسافران نوروزی  همین روزها رونمایی شود که در ایام نوروز پذیرایی مسافران نوروزی خواهد بود.

 وی ابا بیان اینکه علاوه بر این مراکز آموزشی یک مرکز دیگر نیز به نام زنده یاد اکبری با 15 اتاق و 45 تخت  در کنار خانه معلم احداث شده و برای ایام نوروز آماده اسکان  از مسافران نوروزی و فرهنگی

 مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه  اولویت پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش با فرهنگیان و در صورت داشتن ظرفیت در خدمت سایر مسافران نوروزی هستیم گفت: این مراکز از 26 اسفند ماه سال جاری تا دهم فروردین ماه آماده اسکان مسافران نوروزی بوده و مسافران فرهنگی می‌توانند برای رزرف محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش و یا مراجعه حضوری به ستاد اسکان آموزش و پرورش ملایر اقدام کنند.

کد خبر 1157089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha