کسب ۱۵ هزار امتیاز توسط کانون شهدای دهنو طبس در طرح ملی «فهما»

بخشایی با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۴۲۸ امتیاز توسط کانون شهدای دهنو طبس در طرح ملی «فهما» کسب شد، گفت: این کانون توانست رتبه اول شهرستان طبس و مقام دوم استان خراسان جنوبی در طرح ملی «فهما» به دست آورد.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه های بسیار در مناسبت های مختلف برگزار کرده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان 1400 بحث پذیرایی از روزه داران با شیر و خرما به مدت ۳۰ شب در دستور کار این کانون در کنار اجرای طرح تلاوت نور قرار داشت.

 

وی به اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح بحث دیدار با خانواده شهدا و جانبازان روستا در مناسبت های مختلف توسط این کانون برگزار شد.

 

بخشایی درخصوص برگزاری مراسمات ماه های محرم و صفر عنوان داشت: در راستای برگزار این مراسمات حدود 10 هزار پُرس غذای گرم توسط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس بین عزاداران و نیازمندان توزیع شد.

 

رابط کانون شهدای دهنو طبس به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این رزمایش به همت این کانون بحث توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستا در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به سایر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در سال جاری گفت: برگزاری کلاس های نقاشی و کاردستی و آموزش سرود، اجرای مراسم نورافشانی ویژه شب ۲۲ بهمن، اجرای جُنگ شادی ویژه ایام الله دهه فجر و برگزاری مراسمات دهه فاطمیه و دعوت از سخنرانان و اساتید مختلف جهت تبیین و روشنگری در مراسمات متعدد از دیگر برنامه های کانون است.

 

بخشایی در خصوص اجرای طرح «شنبه های با کتاب» بیان داشت: در راستای اجرای این طرح بیش از 10 مسابقه کتابخوانی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط این کانون طی سال جاری برگزار شد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با بیان اینکه در طرح ملی «فهما» 15 هزار و 428 امتیاز این کانون توانست در سال جاری کسب کند، گفت: این کانون توانست رتبه اول شهرستان طبس و مقام دوم استان خراسان جنوبی در راستای برگزاری طرح ملی «فهما» را به دست آورد.

 

 

کد خبر 1157115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha