بازرسی از اجرای طرح خرید شفاف اصناف در منوجان

محمدعلی توکلی گفت: ۶ تیم اصناف شهرستان منوجان در راستای اجرای طرح خرید شفاف راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت سازمان به اتفاق رئیس اداره صمت منوجان، رئیس اتاق اصناف و فرماندار شهرستان منوجان دیدار کرد.

محمد علی توکلی در این دیدار، با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال و ماه مبارک رمضان، گفت: اجرای طرح خرید شفاف و آگاهی مردم از نحوه محاسبه قیمت بر اساس قیمت تولید کننده روی کالاها، موجب ایجاد رقابت در بین فروشندگان و در نتیجه خریدی به صرفه برای مردم خواهد بود.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان اداره کل صمت جنوب کرمان‌ابراز کرد: ۶ تیم اصناف شهرستان منوجان در راستای اجرای طرح خرید شفاف راه اندازی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها از ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که ۵۴ مورد تخلف صنفی کشف و پرونده تخلف جمعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال ثبت و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

توکلی افزود: با هماهنگی های انجام شده، ۴ واحد صنفی بدون مجوز دیگر هم پلمپ شدند.

 

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.124.ir و یا تماس با تلفن 124 به ستاد خبری بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

 

وی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت بازار و اصناف شهرستان منوجان، برنامه های وزارت صمت در خصوص ساماندهی بازار و طرح درج قیمت تولید کننده روی کالاها و همچنین اجرای طرح خرید شفاف توسط اصناف را تشریح کرد.

 

جمشید سراجی فرماندار منوجان در این دیدار، ضمن تشکر از تلاش های سازمان صمت برای ثبات بازار در این شهرستان، بر نظارت و بازرسی بیشتر در ایام پایانی سال تاکید کرده و خواستار برخورد شدید با متخلفین در حوزه کالاهای اسای و مایحتاج مردم شد.

 

محمد علی توکلی در این دیدار، به ارائه وضعیت بازار و اصناف شهرستان منوجان، برنامه های وزارت صمت در خصوص ساماندهی بازار و طرح درج قیمت تولید کننده روی کالاها و همچنین اجرای طرح خرید شفاف توسط اصناف را تشریح کرد.

کد خبر 1157120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha