جشن تازه ترین دستاوردهای کمیته امداد استان کرمان به همراه تجلیل از مؤثرین

همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان کرمان به همراه تجلیل از چند گروه که در موفقیت های این نهاد سهیم بودند، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، یکشنبه(۲۲ اسفند) در همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان یکی از اهداف این نشست را تجلیل از کسانی دانست که در بحث اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با این نهاد همکاری کردند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین تجلیل از 500 نفر از فرزندان خانواده تحت حمایت کمیته امداد که در رویداد شتاب دهی شرکت کرده و ایده داده بودند را از دیگر اهداف این همایش عنوان و بیان کرد: 250 ایده پذیرفته و ۶ تیم به عنوان برتر انتخاب شد بودند که امروز با حضور مسئولان تجلیل می شوند.

 

 

 

 

وی اظهار کرد: کسانی که در تحقق برنامه های اشتغال کمیته امداد در استان کرمان مؤثر بودند مخصوصاً بانک ها که نقش اساسی و همکاری در جذب بالای 100 درصدی اعتبارات اشتغال استان داشتند هم تجلیل می شوند.

 

 

صادقی اعلام کرد: ما در حال آماده شدن برای تحقق برنامه های تعیین شده در حوزه اشتغال و توانمندسازی خانواده ها در سال 1401 هستیم.

 

 

بر اساس این گزارش، تجلیل از ایده های برتر رویداد شتاب دهی از خانه تا کارخانه و ایده تا بازار مددجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، جشن توانمندی 400 نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان که در سال 1400 از محل بیمه های تامین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایر به توانمندی رسیدند و تجلیل از رؤسای بانک های استان که در پرداخت تسهیلات اشتعال مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری داشتند با حضور فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، زینی وند، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

کد خبر 1157144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha