افزایش ورزشکاران رزمی سازمان یافته در سال ۱۴۰۱/مسئولان برای تجهیز سالن حجاب همت کنند

فیاض زاده تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این رشته ورزشی در بیرجند را ۱۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: سال آینده تعداد ورزشکاران سازمان یافته در رشته های مختلف رزمی را به ۶۰۰ نفر افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجتبی فیاض زاده» امروز (۲۲ اسفند) در نشست خبری با اشاره به برنامه های هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند اظهار کرد: حدود ۲ ماه است که هیئت ورزشی را تحویل گرفته ام و در گام نخست برای ما تأمین سالن بزرگ و تخصصی اولویت بود که اکنون سالن حجاب در حال تجهیز است.

 

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه بعد از نوروز فعالیت ورزشکاران رزمی در سالن ورزشی حجاب به صورت رسمی آغاز خواهد شد، گفت: برای تجهیز اولیه سالن نیاز به تاتامی داریم که هزینه آن حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان برآورد می شود بنابراین از اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند، شهرداری، استانداری و بخش خصوصی درخواست داریم تا در این زمینه کمک کنند تا در آینده شاهد درخشش ورزش استان باشیم.

 

وی بر تلاش برای جذب اسپانسر برای حل بخشی از مسائل و مشکلات هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند تأکید کرد و ادامه داد: برای اولین بار یک هیئت ورزشی افراد را در خود جای داده که سابقه قهرمانی دارند چرا که هدف ما توسعه قهرمانی، قهرمان پروری و مهمتر از همه نگاهداشت قهرمانان است.

 

فیاض زاده با اشاره به اینکه در پایان سال آینده شاهد تغییر و تحولات در حوزه قهرمانی ورزش های رزمی خواهید بود، افزود: شعار ما این است که هر قهرمان می تواند معرفی کنند شهر و استان خود در سطح کشور و دنیا باشد.

 

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت های ما هنرجو و افزایش جامعه رزمی شهرستان است، تصریح کرد: در حال حاضر ضعف بسیاری از هیئت های ورزشی کمبود هنرجو برای استعدادیابی و پرورش قهرمان است لذا در زمینه استعدادیابی قوی تر عمل خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به تاثیر مربی در استعدادیابی و پرورش ورزشکاران برای قهرمانی، گفت: یکی از برنامه های ما جذب مربیان حرفه ای با تجربه قهرمانی است چرا که هر چه مربی علمی‌تر تکنیک‌های روز را آموزش دهد امکان قهرمان‌پروری افزایش می‌یابد.

 

فیاض زاده از برگزاری مسابقات ورزشی برای افزایش تجربه ورزشکاران رزمی شهرستان خبر داد و بیان کرد: به اعتقاد بنده هر مسابقه یک تجربه است و باید نگاه ما قهرمانی در سطح جهان باشد.

 

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند با اشاره به قول رئیس فدراسیون برای برگزاری اردوهای تیم ملی در بیرجند، افزود: اما یکی از نقطه ضعف ها نبود خوابگاه مناسبی در شهر است که می طلبد مسئولان استان در این زمینه همکاری کنیم تا بتوانیم از این موقعیت ها برای برگزاری اردوهای ملی استفاده کنیم.

 

وی تأکید کرد: انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیش از ۱۰۰ رشته در زیرمجموعه خود دارد که نیازمنده نگاه ویژه است اما تاکنون در حق این رزشته ورزشی جفا شده است و در اختصاص بودجه به تمام رشته های ورزشی یک دیدگاه حاکم است.

 

فیاض زاده از مسئولان استان خراسان جنوبی درخواست کرد: با حمایت مادی و معنوی و تجهیزات نگاه ویژه‌تری به هیئت ورزش های رزمی و قهرمانی در این حوزه داشته باشند.

 

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این رشته ورزشی در بیرجند را ۱۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: سال آینده تعداد ورزشکاران سازمان یافته در رشته های مختلف رزمی را به ۶۰۰ نفر افزایش خواهیم داد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به مهارت‌ها و سوابقی که در رشته‌های رزمی دارم بعد از عید نوروز رشته‌ ترکیبی سامبو را در استان فعال خواهم کرد.

 

 

 

کد خبر 1157197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha