اجرای طرح بیستم های۲۰ تومانی در شهرستان بروجرد

اصالت پور گفت: طرح بیستم های ۲۰ تومانی با هدف اهدای بسته های معیشتی در شب عید نوروز در شهرستان بروجرد اجرایی می شود.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت:مرحله پانزدهم طرح بیستمن های ۲۰ تومانی به هدف تهیه بسته های غذایی شب عید در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

وی افزود: تاکنون 14 مرحله از طرح بیستم های 20 تومانی به همت کانون فرهنگی هنری هنری مسجد و با همراهی عموم مردم و خیرین اجرایی شده است.

 

مدیرکا نون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد، بیان کرد: حمایت از نیازمندان در قالب های مختلف چون تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه لوازم ضروری برای نیازمندان، تهیه شیرخشک برای نوزادان خانواده های نیازمند، تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند وپرداخت قبوض آب، برق و گاز خانواده های نیازمند برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح خیران و افراد توانمند می توانند با پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان از ایتام و نیازمندان حمایت کنند.

 

اصالت پور بیان کرد: به همت کانون فرهنگی هنری کمیل و موکب جوانان بروجرد بانک اطلاعاتی از خانواده های نیازمند بروجردی تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بروجرد اظهار کرد: با جذب حمایت خیران و افراد توانمند به صورت ماهانه و موردی از خانواده های تحت پوشش این کانون فرهنگی هنری مسجد حمایت می شود.

کد خبر 1157212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha