برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان «صبح امید» در فرهنگسرای قرآن

زکی لو از برگزاری جشن میلاد حضرت قائم (عج) در فرهنگسرای قرآن خبر داد و گفت: در آستانه ولادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) جشن میلاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه نیمه شعبان و با مشارکت گروه جهادی رایه الزهراء جشن میلاد حضرت قائم عج الله در فرهنگسرای برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: جشن میلاد حضرت قائم (عج)  بعدازظهر دوشنبه 23 اسفندماه ویژه خانواده های محله برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی با محوریت انتظار در جشن میلاد حضرت قائم (عج) گفت: اجرای برنامه را حجت الاسلام و السملمین فغانی بر عهده دارد. قرآن ابتدای مراسم توسط قاری ممتاز رضا خدام حسینی تلاوت می شود.

 

زکی لو خاطرنشان کرد: سخنرانی رئیس فرهنگسرای قرآن، مولودی خوانی مداح نوجوان محمد حسین کاظمی، اجرای دو سرود از گروه رایه الزهرا با عناوین آخرین امید و منجی موعود و همچنین شعر خوانی شاعر اهل بیت ابوالفضل عزیزی زاده در وصف مقام امام زمان (عج) از بخش های این جشن باشکوه خواهد بود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: برای آشنایی بیشتر با فرهنگ انتظار مسابقه فرهنگی قرآنی نیز در برنامه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه حضور در جشن نیمه شعبان برای عموم آزاد است،  یادآور شد: علاقه مندان برای حضور در این جشن می توانند روز دوشنبه 23 اسفندماه ساعت 16 به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

کد خبر 1157243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha