۳۱ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان جشن نیمه شعبان

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه ۳۱ بقعه متبرکه میزبان جشن نیمه شعبان در استان خواهند بود، گفت: در ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی مناجات شعبانیه قرائت خواهد شد و مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در چهار بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ولی عصر(عج) مقرر شده است تا برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اجرا شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه 31 بقعه متبرکه میزبان جشن نیمه شعبان در استان خواهند بود، گفت: در 27 بقعه متبرکه خراسان جنوبی مناجات شعبانیه قرائت خواهد شد و مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در چهار بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

 

وی در خصوص جشن شب نیمه شعبان عنوان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز میلاد امام زمان(عج) همراه با سخنرانی و مولودی خوانی در 19 بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام رحیمی به راه اندازی کاروان شادی اشاره کرد و افزود: در روز نیمه شعبان همزمان با میلاد ولی عصر(عج) کاروان شادی در 13 بقعه متبرکه خراسان جنوبی راه اندازی خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث نورافشانی شب نیمه شعبان در 12 بقعه متبرکه استان اجرا می شود، گفت: مقرر شده است که در 9 بقعه متبرکه استان بحث اطعام از محل نیات واقفین و کمک خیرین در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1157246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha