شهدا و ایثارگران گلچینی از بهترین افراد هستند

رئوفی گفت: شهدا و ایثارگران گلچینی از بهترین افراد هستند که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، جانفشانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی رئوفی » در آيين گرامیداشت 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا، ضمن تبریک این روز و اعیاد ماه شعبان، عنوان کرد: شهدا و ایثارگران گلچینی از بهترین افراد هستند که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، جانفشانی کردند.

 

وی با اشاره به سیره مولای متقیان حضرت امام علی "علیه السلام" در تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ادامه داد: سیره امیرالمؤمنین، الگویی برای مسئولان در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: پدران و مادران بزرگوار شهدا، فرزندان خود را برای اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند و برکتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

 

رئوفی همچنین با تشکر از تلاش‌های کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: امیدواریم همه ما رهروان خوبی برای شهدای بزرگوار باشیم.

 

در این آيين که همزمان با سراسر کشور و همچنین از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با مراسم ویژه روز بزرگداشت شهدا با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

همچنین در این آیین، کتاب جاودانه های تاریخ شامل زندگینامه فرماندهان شهید استان هرمزگان، رونمایی شد.

 

 

 

کد خبر 1157256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha