بیمارستان امیرکبیر اراک آماده ارائه خدمات در ایام نوروز

رحیمی از ارائه خدمت در بیمارستان امیرکبیر در ایام نوروز خبر داد.

 ه گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احسان رحیمی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، با اشاره به اینکه بیمارستان امیرکبیر اراک در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به هم استانی های عزیز است، گفت: نیروهای کشیک‌های متخصص مقیم و آنکال در ایام تعطیل و ساعات مختلف شبانه روز در این مرکز در حالت آماده باش هستند.

 

رئیس بیمارستان امیر کبیر اراک با اشاره به اینکه رشته‌های مختلف تخصصی که در روزهای عادی در این مرکز درمانی حضور داشتند، در ایام نوروز نیز کاملاً فعال هستند، افزود:برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در ایام نوروز، تدابیر و برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمت به شهروندان و بیماران باشیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا کلیه موارد فوق تخصصی که در روزهای عادی در بیمارستان فعال هستند در روزهای تعطیلات نوروز نیز به صورت آنکال ارائه خدمت می دهند.

 

وی همچنین با بیان اینکه درمانگاه عمومی در کلیه روزهای نوروز و درمانگاه تخصصی اطفال از روز ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ دایر و آماده خدمت رسانی هستند، گفت: شهروندان می توانند بدون نگرانی از خدمات این مرکز درمانی بهره مند شوند.

 

رحیمی همچنین با توجه به اینکه مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر سانتر اصلی چشم، گوش، حلق و بینی استان می باشد، بیان کرد: یک متخصص در هر یک از حوزه های مربوطه به صورت مقیم در بیمارستان فعال است.

 

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امیرکبیر اراک همچنین به آماده باش در چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و گفت: در روز چهارشنبه اخر سال درمانگاه عمومی فعال و در شیفت های شلوغ و پر مراجعه ۲ پزشک فعال در مرکز آماده ارایه خدمت هستند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه میزان بستری و سرپایی ناشی از کووید ۱۹ روند کاهشی به خود گرفته است، گفت: در حال حاضر ۱۶ بیمار کووید مثبت (۷ کودک و ۹ بزرگسال) در این مرکز درمانی بستری و در حال گذراندن مراحل درمانی خود هستند.

کد خبر 1157298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha