همسران شهدای جانباز در زنجان تجلیل شدند

به گفته کاظمی، در نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران  شهدای جانباز استان زنجان با عنوان "شوق دیدار" از همسران شهدای جانباز تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران  شهدای جانباز استان زنجان با عنوان "شوق دیدار" در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه ریزی استانداری زنجان، اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا و ایثارگری‌های آنها برای آینده کشور ضروری و حیاتی است. 

 


علی کاظمی ادامه داد: امروز تجلیل و تکریم از خانواده های شهدای جانباز  را بر خود وظیفه و ضرورت می دانیم و این کار از حداقل ترین هایی است که در مقابل ایثارگری‌های آنها می توانیم انجام دهیم.

 


وی با بیان اینکه به دلیل همزمانی روز شهید با ایام ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، برنامه ریزی های امسال روز شهید، با محوریت گرامیداشت جانبازان،  33 شهید جانباز و خانواده های جانبازان بود، افزود: امروز فرصت قدردانی از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شده است و از برخی فعالان زحمت کش در حوزه ایثار و شهادت در بخش ها و دستگاه های مختلف  قدردانی می کنیم.

 


فرمانده سپاه انصار المهدی، استان زنجان نیز در  ادامه اظهار کرد: ایثارگران با بصیرت سیاسی وارد صحنه دفاع مقدس شدند و با مقاومت مجاهدت و ایثارگری های خود از نظام و انقلاب دفاع کردند.

 


سردار جهانبخش کرمی افزود: امام راحل (ره) فرمودند که در عصر رسول الله نیز نمونه ای از ملت ایران نبود و مردم ایران در همه اعصار بی نظیر هستند.

 


وی با بیان اینکه امروز  اقتدار، سرافرازی، عزت و آبروی نظام به برکت خون پاک شهداء مجاهدت رزمندگان و ملت ایران است، تصریح کرد: مردم ایران همیشه دشمن را وادار به شکست و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

کد خبر 1157328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha