مدیریت یکپارچه سواحل خزر به هلال احمر واگذار می شود

فخاری بابیان اینکه در دیداردبیرکل جمعیت هلال احمر بااستاندار مازندران بر استقرار«منجیان غریق هلال احمر» درسواحل آزادسازی شده مازندران از سوی هلال احمرتاکید شد، گفت: استاندار دستور دادند طرح توجیهی سواحل ارائه تا مدیریت سواحل به هلال احمر واگذار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ «غلامعلی فخاری» امروز(۲۲اسفند) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از مرکز جامع توانبخشی و تخصصی قائم شهر اشاره و اظهار کرد: هلال احمر در راستای رسالت توانبخشی این مرکز را ایجاد و برای تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص بودجه است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر با استاندار مازندران بر اهمیت و ضرورت تجهیز خانه های هلال و استقرار «منجیان غریق هلال احمر» در سواحل آزادسازی شده مازندران از سوی هلال احمر تاکید شد، افزود: استاندار دستور دادند طرح توجیهی سواحل دریا تا ۴۸ساعت آینده ارائه شود تا مدیریت یکپارچه دریا به هلال احمر واگذار شود.

 

وی به اختتامیه جشنواره ماه تابان اشاره و بیان کرد: طرح ویژه ملی است که چهار استان برتر در این دیار دعوت دارند تا جوایز آنها اهدا شود.

 

فخاری یادآورشد: خانواده معظم شهیدان «مجتبی برسنجی» و «سید سجاد خلیلی» نیز در این مراسم دعوت دارند تا از سوی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

کد خبر 1157399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha