تخصیص اعتبارات فرهنگی به مناطق کم برخوردار جنوب کرمان 

بهرام مسلمی مهنی گفت: حتما به مناطق کم تر توسعه یافته و کم برخوردار جنوب کرمان همچون بلوک، مردهک، چاه دادخدا، رمشک و زهکلوت اعتبار تخصیص داده می شود و رابطین فرهنگی را در بخش ها احیا خواهیم کرد، این نگاه ما است.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، خود را فردی رسانه ای و همراه اصحاب فرهنگ و هنر معرفی کرد و گفت: بنده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را یک ظرفیت فرهنگی و خود را از جنس شما و در کنار شما می دانم و همراه شما خواهم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: هرگز نگاه بالا به پایین نسبت به هنرمندان ندارم و از خداوند متعال می خواهم همواره توفیق دهد تا خدمتگذار واقعی آنها باشم.

وی با بیان این مطلب که رویکرد بنده در اجرای برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سه کلمه خلاصه می شود، ابراز کرد: این رویکرد شامل نظارت، هدایت و حمایت می باشد به این معنا که کلیه برنامه های حوزه فرهنگی به موسسات و هنرمندان واگذار می شود و دوستان ما در حوزه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هفت شهرستان جنوبی کرمان تنها ناظر خواهند بود.

مسلمی مهنی ادامه داد: قصد داریم تا ان شاءالله بتوانیم انجمن ها را با تمام توان فعال کنیم و حتما دست تک تک هنرمندانی که دغدغه مند بوده و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فاصله گرفته اند، را می بوسیم و کاری خواهیم کرد تا همکاری خود را با این اداره کل از نو آغاز کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نگاه دولت سیزدهم را نگاهی فرهنگی دانست و اظهار کرد: بدون شک دولت مردمی در بحث تامین اعتبارات فرهنگی تمام توان خود را به کار خواهد گرفت، همان طور که در این مدت الحمدالله اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است.

وی با بیان این مطلب که موسسات فرهنگی و هنری پویا خواهند شد، تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی به کلیه بخش ها اختصاص می یابد و ما حتما توسعه فرهنگی را از شهرها به روستاها خواهیم برد.

وی اضافه کرد: حتما به مناطق کم تر توسعه یافته و کم برخوردار جنوب کرمان همچون بلوک، مردهک، چاه دادخدا، رمشک و زهکلوت اعتبار تخصیص داده می شود و رابطین فرهنگی را در بخش ها احیا خواهیم کرد، این نگاه ما است.

مسلمی مهنی با اشاره به برگزاری شب شعر و موسیقی گنجینه آفاق عشق ویژه بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در جنوب کرمان، عنوان کرد: شامگاه گذشته شاعرانی از جنوب کرمان به بهانه بزرگداشت نظامی گنجوی این شاعر نامی و گنجینه بزرگ مهد ایران گرد هم آمدند تا با شعرخوانی یاد و خاطره این شاعر پارسی گوی را گرامی دارند.
کد خبر 1157424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha