توانمند سازی جوانان در عرصه‌های مدیریتی گام بزرگی در جهاد تببین خواهد بود

رنگرز به منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و اینکه توانمند سازی جوانان در عرصه‌های مدیریتی گام بزرگی در جهاد تببین خواهد بود، اشاره کرد و گفت: اعتماد به جوان برای حضور در عرصه های مدیریتی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«حسن رنگرز» امروز(۲۲اسفند) در دیدار جمعی از جوانان و نخبگان استان با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: مجموعا قریب به ۲۵دستگاه عضو ستاد ساماندهی جوانان هستند که توسط این اعضا هزار برنامه در هفته جوان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بابیان اینکه تلاش داشتیم جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جوانان استان برگزار شود که با توجه به پاندمی جدید کرونا تحت عنوان اومیکرون این مهم محقق نشد، افزود: تلاش ما این است از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی برای انعکاس فعالیت های جوانان استان با هدف جوان گرایی و جوان گرایی استفاده شود.

 

وی به منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و اینکه توانمند سازی جوانان در عرصه‌های مدیریتی گام بزرگی در جهاد تببین خواهد بود، اشاره کرد و گفت: ارتباط سازنده مسئولین با جوانان و توانمندسازی جوانان در عرصه های مختلف نیز در این برنامه های ویژه گرامیداشت هفته جوان دیده شوده است.

 

رنگرز با بیان اینکه نامگذاری روز ولادت حضرت علی(ع) با عنوان روز جوان ارزشمند است، افزود: این نامگذاری نشان از این دارد که ما می توانیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب تلاش دارند امید را از جوانان ما سلب کنند و باید کلید واژه ما می توانیم در حوزه های مختلف مورد توجه باشد، گفت: شکاف بین نسلی در مدیریت کشور شاهدیم که می طلبد برای رفع این معضل از ظرفیت جوانان انقلابی برای کادرسازی آینده نظام بهره گرفته شود.

کد خبر 1157429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha