خبیثان عالم نمی‌توانند به ساحت مقدس انقلاب اسلامی تعرض کنند

سردار فدوی با بیان اينکه خبیثان عالم نمی‌توانند به ساحت مقدس انقلاب اسلامی تعرض و به آن چپ نگاه کنند گفت: قدرتمندی انقلاب اسلامی را رؤسای صهیونیست‌ها بارها دیده‌اند و اگر کوچکترین خطایی کنند، باید تاوان آن خطا را پس دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار علی فدوی» عصر امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در حاشیه آئین دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» که در یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش بانوان در دوران دفاع مقدس بارها مطالبی را بیان کرده‌اند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون»، بخشی از نقش بی‌نظیر بانوان در دوران دفاع مقدس را بروز می‌دهد تا مردم بیشتر به این موضوع توجه کنند.

 

وی اذعان کرد: بانوان اندیمشکی و اهوازی در هشت سال جنگ تحمیلی، کارهای بزرگی را انجام دادند که بیشتر وابستگان رزمندگان و شهدا بودند و این کتاب برای آنها نوشته شده است.

 

سردار فدوی تصریح کرد: باید نقش بانوان به صورت دلی، زبانی و عملی برای آیندگان برقرار شود تا با کارها و مجاهدت‌های این بانوان آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 

وی ضمن اشاره به موشک‌باران مرکز شرارت صهیونیست‌ها، با بیان اينکه خبیثان عالم نمی‌توانند به ساحت مقدس انقلاب اسلامی تعرض و به آن چپ نگاه کنند عنوان کرد: قدرتمندی انقلاب اسلامی را رؤسای صهیونیست‌ها بارها دیده‌اند و این‌ها ولد ناخلف آمریکایی‌ها هستند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که در برابر انقلاب اسلامی در مرحله انفعال قرار گرفته‌اند، طبیعی است که اگر خباثت کنند، حتما باید تاوان آن را پس دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما اسرائیلی‌ها را تا قیامت به رسمیت نمی‌شناسیم و اگر کوچکترین خطایی کنند، باید تاوان آن خطا را پس دهند.

 

کد خبر 1157433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha