۲۲۸۱ مددجوی امداد در گلستان صاحب خانه می‌شوند

بابایی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ساخت مسکن برای ۲ هزار و ۲۸۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان آغاز شد که از این تعداد بیش از ۴۰۰ واحدمسکونی تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

«عیسی بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: حدود ۱۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان گلستان نیازمند مسکن هستند و ما وظیفه داریم برای این افراد مسکن مناسب و ایمن تامین کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) گلستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال ساخت مسکن برای ۲ هزار و ۲۸۱ نفر از مددجویان امداد در استان آغاز شده است. بخشی از این مددجویان زمین برای ساخت مسکن داشتند اما بخش دیگری فاقد زمین بودند که در این بخش برای خانه‌دار کردن مددجویان کار سخت‌ تری داریم.

 

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان تکمیل و تحویل آنان شده است، افزود: در دهه فجر امسال ۱۵۴ واحد و در روزهای اخیر نیز ۲۸۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان امداد در استان گلستان به بهره برداری رسید.

 

بابایی با بیان اینکه سهمیه امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت و بازسازی مسکن مددجویان ۳ هزار و ۹۲۲ واحد بوده است، اظهارکرد: در بخش تعمیر و بازسازی نیز در ۱۱ ماهه امسال توانستیم هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی مددجویان را بهسازی کنیم.

 

وی اعلام کرد: اعتبارات بخش مسکن کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان گلستان در سالجاری ۸۰ میلیارد تومان شامل ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام بوده است.

 

کد خبر 1157434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha