هر کس سرباز ولایت باشد؛ به شایستگی دست می‌یابد

سردار عباسقلی‌زاده گفت: شهید باکری نشان داد که هر کس سرباز ولایت باشد و در دامن ولایت تربیت شود به شایستگی دست می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» امروز در همایش بزرگداشت شهید باکری و شهدای عملیات های بدر و خیبر که در مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اخلاق و شخصیت شهید باکری، الگویی تمام عیار برای مردم و مسئولان است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اگر تصویر شهید باکری را در مقابل دیدگان قرار دهیم، وصیتش را مرور کنیم و رفتار، اخلاق و خاطراتش را یادآوری و نهادینه کنیم، می‌بینیم که همان اخلاق، رفتار، اخلاص، شجاعت، ولایتمداری، دشمن شناسی، مهربانی و آزادیخواهی به معنای واقعی در وجود تک تک شهدا قابل رویت است.

عباسقلی زاده  گفت: هر موقع که آقا مهدی بعد از عملیات‌ها یا مناسبت‌ها به محضر امام (ره) مشرف می‌شد و به جبهه برمی‌گشت، اولین اقدام او که به محض رسیدن به لشکر انجام می‌داد، این بود که نیروها را جمع می‌کرد و بیانات امام (ره) را تبیین و تفسیر می‌کردند.

وی گفت: شهید آقا مهدی باکری فقط مختص آذربایجان نیست بلکه او متعلق به جهان انسانیت است مثل سردار سلیمانی که شهید جهان انسانیت و مایه شرمساری و خوار و ذلالت دشمنان انقلاب شد.وی ادامه داد: شهید باکری نشان داد که هر کس سرباز ولایت باشد و در دامن ولایت تربیت شود به شایستگی دست می‌یابد. فرماندهی بود که هیچ گاه به نیروهای خود نگفت که برو بلکه همیشه می‌گفت بیایید و این یک الگو و نقشه راه در بین همه فرماندهان بود که نمونه عینی همان سردار سلیمانی عزیز بود.

وی در ادامه گفت: امروز روز بزرگداشت انسان‌هایی است که ما غبطه و غصه آن‌ها را می‌خوریم. شهدایی که با سبک فرماندهی و رزمندگی خود باعث عزت، افتخار و سربلندی نظام مقدس ما در دنیا کنونی شدند. این افتخاری است که امروز نصیب مردم فهیم، عزیز، متدین و باغیرت آذربایجان شده است.

عباسقلیزاده افزود: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، خواهران پشتیبان کننده و مردمی که در تمامی صحنه‌ها پشتیبان انقلاب و خون و رهرو شهدا بودند، امروز شهدا را برای خود الگو قرار می‌دهند و افتخار می‌کنند که این شهدا در راه برپایی احکام متعالی اسلام و پیاده سازی احکام خداوند بر روی زمین و مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌ها حاضر هستند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: آنان که در دوران دفاع مقدس ثابت کردند؛ نیروهای مخلص و وفایی انقلاب هستند و با خلوص، نیت، ایمان، افتخار و صداقت خودشان از روزهای قبل انقلاب همراه امام (ره) و انقلاب اسلامی بودند، هستند و خواهند بود چرا که آرمان نهایی این انقلاب، زمینه سازی برای ظهور منجی آخرالزمان است.

کد خبر 1157444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha