اجرای سراسری طرح شکوه مادری در مساجد جیرفت

محدثه رودباری گفت: در نظر داریم به مناسبت نیمه شعبان با همکاری قرارگاه جمعیت جیرفت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان طرح شکوه مادری را در مساجد سطح شهرستان جیرفت اجرا کنیم.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان گفت: در نظر داریم به مناسبت نیمه شعبان با همکاری قرارگاه جمعیت جیرفت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان طرح شکوه مادری را در مساجد سطح شهرستان جیرفت اجرا کنیم.

مسئول قرارگاه جمعیت جیرفت ابراز کرد: در راستای این طرح قرار است از مادران تا حداکثر ۴۰ سال دارای حداقل سه فرزند و یا بیشتر تجلیل شود.

وی اظهار کرد: مادرانی در طرح شکوه مادری تجلیل می شوند که تحصیلات دانشگاهی و یا حوزوی دارند و در انجام وظایف همسرداری و فرزند پروری موفق هستند.

رودباری تاکید کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث جمعیت و فرزندآوری است بنابراین ما در نظر داریم با اجرای طرح شکوه مادری برای مادران الگوسازی کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع اادینی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: به همین منظور مادران موفق سطح شهرستان جیرفت را شناسایی کرده و لیست اسامی آنها را در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد محلات قرار می دهیم تا در قالب طرح شکوه مادری از آنها تجلیل کنند.

کد خبر 1157493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha