دشمن از طریق جنگ سخت قدرت رویارویی با انقلاب اسلامی را ندارد

سلطانقلی، گفت: دشمن از طریق جنگ سخت قدرت رویارویی با انقلاب اسلامی را ندارد و ارتش سایبری دشمن بصورت شبانه روز در حال فعالیت و دروغ پردازی برعلیه نظام اسلامی و نهادهای انقلابی هستند.

ارسلان سلطانقلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جنگ نرم و هجمه های دشمن به باورهای مردم در راستای مأیوس کردن مردم از انقلاب و اسلام تلاش کردند ولی نتیجه ای حاصل نشد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه اسلام آبادغرب افزود: دشمنان در جنگ نرم از سلاح‌های تبلیغاتی، اعتقادی استفاده می‌ کنند ؛ به تعبیر دیگر جنگ نرم استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و ابزار‌های مربوط به آن است، به منظور تاثیر گذاری بر عقاید، فرهنگ، سیاست، احساسات، تمایلات، رفتار و مختصات فکری دشمن با توسل به شیوه‌هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی می‌شود است.

 

 

 

سلطانقلی  خاطر نشان کرد: هر کسی بتواند بر علیه اقدامات دشمن در فضای مجازی روشنگری و بصیرت افزایی کند همانند کسی است که ثواب شهید دارد لذا همه ما باید در برابر تفرقه افکنی دشمن ید واحده باشیم و کارهای شیطانی دشمنان را برملا کنیم و امیدواری را به جامعه تزریق نمائیم. و اگر در این مسیر موجب امیدوراری مردم شویم به «جهاد تبیین» عمل نموده ایم.

 

 

 

 فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج  سپاه اسلام آبادغرب اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ماست و می خواهد اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهد زیرا پایه و اساس سبک زندگی، باورها و اعتقادات است.

 

 

 

وی در پایان گفت: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره گیری و به کار گیری آموزه های قرآنی، انقلابی و ملی است، اگر به آن توجه داشته باشیم هرگز دشمن نمی تواند آن را تغییر دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1157562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha