یکی از نکات مهم در فعالیت کانون مساجد ، ایجاد همدلی و انجام کار گروهی است

نامداری، گفت: یکی از نکات مهم در فعالیت کانون مساجد حضور جوانان ، ایجاد همدلی و انجام کار گروهی است.

حدیث رستمی نامداری در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در كرمانشاه گفت: باید فضای رغبت‌انگیز در مساجد برای جوانان فراهم کنیم تا آنها اوقات فراغت خود را در این فضاهای معنوی و ارزشی سپری کنند که این حرکت خود می‌تواند زمینه‌ساز مفاهیم ارزشی تربیتی باشد.

 

 

مدیر کانون تقوا کرمانشاه افزود: با توجه به ورود ویروس منحوس کرونا، فعالیت‌های کانون را تعطیل نکردیم و تلاش کردیم با اقدامات جهادی، در کنار خانواده ها باشیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع چند مرحله نذورات و کمک های مومنانه به خانواده های بی بضاعت و مستضعفین از طرف خیرین قم، برگزاری کلاس های قرآن و احکام ، برگزاری کلاس آشپزی ، ورزش، مراسمات مذهبی ماه محرم و ماه رمضان ، برگزاری کلاس های مجازی بهداشت ، غبار روبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، شرکت در نماز جماعت از مهمترین برنامه های کانون است.

 

 

رستمی نامداری تصریح کرد: جوانان این کانون با جدیت در سومین رویداد فهما شرکت کردند و خوشبختانه  عملکرد فعالیت کانون بسیار موثر بوده است.

 

 

مدیر کانون تقوا کرمانشاه اظهار کرد: بمناسبت سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد با همکاری بنیاد علوی به چند خانواده نیازمند کمک و بسته معیشتی توزیع شده است.

کد خبر 1157608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha