دیدار ورزشکاران جهرمی با خانواده شهدای ورزشکار به مناسبت روز «شهدا»

خداجو گفت: روسای برخی هیات های ورزشی شهرستان جهرم با حضور در منزل تعدادی از شهدای شهرستان جهرم ضمن دیدار با خانواده شهدا از مقام شامخ گلگون کفنان عرصه جهاد و شهادت تجلیل کردند.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای اجرای طرح «سپاس» تجلیل و تکریم از خانواده شهدای ورزشکار به مناسبت روز بزرگداشت «شهدا» به همت اداره ورزش و جوانان و جمعی از اهالی ورزش شهرستان جهرم انجام شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم افزود: بدین منظور اهالی ورزش جهرم به مناسبت روز «شهدا» با حضور در منزل تعدادی از شهدای ورزشکار جهرم با خانواده آنان دیدار کردند.

 

وی بیان کرد: اهالی ورزش جهرم با حضور در منزل شهید مدافع حرم، «مجتبی ذوالفقارنسب»، یاد و خاطره این شهید گلگون کفن در مبارزه تکفیری ها را گرامی داشتند.

 

خداجو ادامه داد: در این دیدار مادر شهید ذوالفقارنسب به بیان خاطراتی از ویژگی ها و شاخصه های اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت.

 

وی عنوان کرد: در ادامه اجرای برنامه های فرهنگی اداره ورزش و جوانان در راستای طرح «سپاس»، اهالی ورزش جهرم در منزل شهید «عبدالرحمن رحمانیان» حضور یافتند و ضمن دیدار با خانواده شهید، با ذکر فاتحه به روح مطهر این شهید والامقام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 

خداجو گفت: همچنین دیدار آخر اهالی ورزش جهرم با خانواده شهید مدافع حرم «مسلم نصر» بود که در جریان این دیدار نیز مادر شهید به بیان ویژگی ها و رشادت های وی با ذکر خاطرات شیرین زندگی شهید نصر پرداخت.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم خاطرنشان کرد: در پایان این دیدارها و از سوی اداره ورزش و جوانان جهرم هدایایی به رسم یادبود به خانواده این شهیدان والامقام اهدا شد.

کد خبر 1157624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha