نقش و تلاش بی دریغ سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ استقلال و  امنیت کشور

شاکری با اشاره به نقش و تلاش بی دریغ سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ استقلال و امنیت کشور گفت: توجه به معیارهای امنیت و استقلال کشور از از تکالیف همه افراد جامعه است .

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  در مورد جایگاه سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت و آرامش کشور گفت: تمام کسانی که عنوان خاص یا عام سربازان امام زمان را دارند باید مواظبت کنند تا مظهر صفات یاران امام زمان (عج) باشند.

 

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: در اموزه های دینی و دعاها انچه برداشت می شود این است که امنیت و سلامت در کنار یکدیگر عنوان  می شود و در دعاهای امام سجاد(ع) این امر بسیار پررنگ مطرح شده است. امنیت برای هر کشور موثر است و کسانیکه بی توجه به امنیت معیارها را گم کرده و بازیچه دست دشمن می شوند آسیب می بییند و هویت خود را از دست داده اند.

 

شاکری با تاکید بر نقش آحاد جامعه در حفظ امنیت و استقلال کشور ادامه داد: برخی از احزاب و نفوذی ها که با اندیشه غرب باوری تنفس می کنند  پدیده امنیت ، استقلال و ازادی را که  برای هر ملت و کشوری مهم است توجه نکردند و در چهار دهه قبل از سوی کسانی که استقلال مرزها و استقلال  فرهنگی و اقتصادی  را نادیده گرفتند همواره جامعه آسیب دیده است .

 

وی با اشاره به تلاش بی دریغ سربازان گمنان امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور و مرزهای آن گفت: امنیت  چند لایه است و همان ابزارهای اقتدار که عزت ، حکمت و مصلحت عنوان می شود و بازوهای تقویت هویت ملی و امنیتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و مورد غفلت واقع نشود.

کد خبر 1157656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha