۸۱۷ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع‌شده است

تشنه دل از رصد ویژه وبرخورد با متخلفان بازار شب عید استان سمنان گفت: ۸۱۷ تن میوه شب عید توزیع‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علی تشنه دل» ضمن بیان اینکه ۸۱۷ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع‌شده است، ابراز داشت: این میزان شامل ۵۵۲ تن پرتقال و ۲۶۶ تن سیب می‌شود.

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه توزیع این اقلام از ۲۴ اسفندماه در مکان‌های از قبل تعیین‌شده است، اظهارداشت: بازارچه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی و میوه و تره‌بار در نقاط مختلف استان به‌منظور عرضه مستقیم کالا فعال هستند و هم استانی‌ها می‌توانند کالاهای خود را بی‌واسطه از این مراکز تهیه کنند.

 

وی ضمن بیان اینکه با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان قرار داریم طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در سطح استان اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

تشنه دل از ثبات نسبی قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان خبر داد وابراز خرسندی کرد: هیچ‌گونه کمبودی در خصوص توزیع این کالاها برای استان سمنان مشاهده نمی‌شود و کالاهای اساسی موردنیاز شهروندان تأمین‌شده است.

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای اساسی روزانه در قالب گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های زی ربط انجام می‌شود، افزود: طرح درج قیمت تولیدکننده در سه نوبت انجام شد که این امر در کاهش قیمت‌ها خصوصاً در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بسیار تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 1157672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha