اجرایی شدن اقدامات ایمن سازی برای بازارهای شیراز

زارعی گفت: اقدامات فرهنگی در شیراز بایستی در مراکز فرهنگی انجام شود و ۳۵ وظیفه و خدمت را شکل خواهیم داد و کمیته ای نیز برای اقدامات ایمن سازی برای بازارهای شیراز اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود زارعی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) در نشست خبری سازمان اتش نشانی شیراز در خصوص اقدامات چهارشنبه سوری گفت: شادی خوب است اما نباید به بهانه شادی منجر به وقوع حوادث تلخ برای خود و دیگر شهروندان شویم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باید شادی ها به سویی برود که شبیه قدیم بوده و همان گونه شادی کنیم و در شادی ابزار خشونت را به کار نبریم و موجب ترویج آن نشویم.

وی اضافه کرد: برای نوروز امسال پیش بینی می شود که جمعیت قابل توجهی بعد از 2 سال سفر نوروزی خود را به مقصد شیراز انتخاب کنند زیرا شیراز یک شهر جذاب است و عمده مردم ایران شیراز و شیرازی ها را دوست دارند.

زارعی با اشاره به قوانین نصب چادر برای مسافران گفت: تا الان نصب چادر ممنوع است زیرا چادرها سامان دهی ما را به هم می ریزند و در آستانه نوروز، ورودی ها شهر شیراز در مناطق سه، چهار، هفت، 9 و 10 پاکسازی شده اند و در خصوص پسماند هم تلاش خوبی انجام داده است.

وی اعلام کرد: اقدامات فرهنگی در شیراز بایستی در مراکز فرهنگی انجام شود و 35 وظیفه و خدمت را شکل خواهیم داد و کمیته ای نیز برای اقدامات ایمن سازی برای بازارهای شیراز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1157708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha