تا پایان امسال ۶۷۰سری جهیزیه در مازندران توزیع می شود

حجت الاسلام عالیشاه ترویج ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از مأموریت‌های مهم کمیته امداد مازندران برشمرد و گفت: تلاش داریم با همکاری و مشارکت خیرین بتوانیم تا پایان امسال ۶۷۰سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۳اسفند)در حاشیه مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در نور با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: ۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد در بخش های مختلف بهره مند هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ترویج ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از مأموریت‌های مهم اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران برشمرد و گفت: تلاش داریم با همکاری و مشارکت خیرین بتوانیم زمینه ازدواج جوانان تحت حمایت را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: سه مرحله رزمایش اهدا جهیزیه انجام شد و تا پایان امسال هم ۶۷۰سری جهیزیه توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است، تصریح کرد: ۱۱هزار و ۲۰۰فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد و ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافت.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند، گفت:سامانه امداد هوشمند راه اندازی شد و اطلاعات مددجویان بروز رسانی شد و سرعت در خدمت رسانی از اهداف ایجاد سامانه امداد هوشمند بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در استان در حال ساخت است.


حجت الاسلام عالیشاه گفت: خیران در راستای کمک به نیازمندان یاریگر این نهاد هستند و همه باید با  همدلی و وفاق در رفع آلام نیازمندان گام برداریم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به پرداخت صدقه ادامه داد: مردم نوعدوست می توانند با ارسال عدد ۱به ۸۸۷۷ صدقات خود را پرداخت کنند.

 

وی با اشاره به پرداخت صدقه ازطریق بارکد Qr هم گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش های درمانی ، فرهنگی  و... هزینه می شود.

کد خبر 1157713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha