توزیع۳۶تن گوشت قرمز بین نیازمندان مازندرانی/تصویر کردن نوع دوستی مردم نوعی جهاد تبیین است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان به صورت غیر منصفانه ای دستاوردها و موفقیت های انقلاب را زیر سوال می برند، گفت: به تصویر کشیدن صحنه های رزمایش همدلی و احسان یا همان نوع دوستی مردم در خدمت به محرومین، گامی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»امروز(۲۳اسفند) در هفتمین رزمایش همدلی و احسان به همراه آئین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) که در مصلی نمازجمعه ساری برگزار شد، با بیان اینکه خداوند دوستدار انسان باسخاوت و کریم است، اظهار کرد: خداوند متعال برای امتحان انسان که آیا انفاق می کنند امتحان الهی را مقدر فرمودند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به ماه رمضان و تقارن آن با سال نو اشاره کرد و گفت:‌گشایش در کار و زندگی محرومین ایجاد کنید تا خداوند نیز به شما رحم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه بیان خدمات بخشی از جهاد تبیین است و اخلاص نیز صدمه نمی بیند، افزود: دشمن تلاش دارد خدمات نظام به مردم بازگو نشود که نباید اجازه دهیم دشمن با خدشه دار کردن خدمات نظام زمینه ناامیدی ملت را فراهم کند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان به صورت غیر منصفانه ای همه دستاوردها و موفقیت های انقلاب را زیر سوال می برند، تاکید کرد: به تصویر کشیدن نوع دوستی مردم در خدمت به محرومین، گامی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به درایت رهبری برای صدور فرمان اجرای رزمایش مواسات و همدلی اشاره و بیان کرد: جوانان، خیرین، گروه های جهادی در ایام شیوع کرونا برای لبیک به منویات رهبری تهیه و توزیع کمک های مومنانه را در دستور کار داشته  و همچنان این همدلی و احسان آنها ادامه دارد.

 

وی توزیع ۳۶تن گوشت قرمز به همراه ۷هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان را شایسته تقدیر توصیف کرد و گفت: همچنین در این مرحله ۳۰۰عدد بخاری گازی در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

کد خبر 1157734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha