ذخیره سازی و عرضه کالاهای اساسی در استان روند مطلوبی دارد

نظری گفت: تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان مطلوب و عرضه کالا نیز به خوبی و با آرامش در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» امروز دوشنبه (۲۳ اسفند) در حاشیه بازدید از سردخانه‌ و انبارهای کالاهای اساسی و مراکز عرضه مستقیم کالا در مشهد افزود: در روزهای پایانی سال قرار داریم و تامین کالاهای اساسی و ارزاق مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و امسال با توجه به میزبانی از زائران امام رضا(ع) در ایام عید تمهیدات گسترده ای برای تامین کالا در استان انجام شده است.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز به عنوان نمونه از برخی بخشها بازدیدها انجام شد و خوشبختانه با وجود حضور زائران و آغاز خرید گسترده مردم مشکلی وجود ندارد.
استاندار خراسان رضوی در خصوص افزایش مراکز عرضه مستقیم کالا گفت: در این خصوص در حال رایزنی هستیم اما توزیع در شبکه اتحادیه ها و اصناف خواهد بود و در صورت نیاز اقدام به افزایش مراکز خواهیم کرد.


نظری افزود: کالا به میزان کافی موجود و عرضه با حفظ کرامت مردم در جریان است و در مراکز عرضه مستقیم، کالا  ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود. 
وی میزان ذخایر کالاهای اساسی خراسان رضوی را کافی و بیش از نیاز اعلام کرد و در خصوص نظارت بر بازار نیز گفت: شبکه های نظارتی در بخشهای مختلف، منظم و مرتب نظارت دارند و با متخلفان با حداکثر مجازات برخورد خواهد شد.

کد خبر 1157788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha