مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل برگزار شد

مراسم تکریم از «بهزاد ستاری» و معارفه «حامد رضایی» به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان اردبیل امروز (۲۳ اسفندماه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مراسم تکریم از «بهزاد ستاری» و معارفه «حامد رضایی» به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان اردبیل امروز (23 اسفندماه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.

 

این مراسم با حضور معاون مشارکت های مردم بهزیستی کشور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و معاونان بهزیستی برگزار شد.

 

«حامد رضایی» با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یک نهادی مردمی است و باید از ظرفیت های بالقوه آن به خوبی استفاده شود، گفت: بهزیستی مجموعه از خدمات متنوعی را به عموم جامعه ارائه می دهد که باید با استفاده از ظرفیت ها باید نسبت به دغدغه های تحت پوشش پاسخگو باشیم.

 

سرپرست جدید بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: نیازسنجی جامعه هدف و در اولویت قرار دادن آنها همراه با شفاف سازی خدمات حمایتی از مهمترین برنامه های کاری خواهد بود.

 

وی ادامه داد: اگر حمایت خیرین ارج نهاده شود و در فرصت کوتاه کمک های خیرخواهانه آنها به ثمر برسد قطعا شاهد مشارکت بیشتر و بهتر از سوی آنها برای حمایت از مددجویان بهزیستی اتفاق خواهد افتاد.

 

کد خبر 1157791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha