پارکینگ های حرم به زائران نوروزی اختصاص داده می شود

فیضی گفت: به دلیل مشکلات عمده زائران در استفاده از پارکینگ تلاش کردیم از فضاهای در اختیار، برای زائران اختصاص دهیم از اینرو به گونه ای عمل خواهیم کرد که استفاده از پارکینگ ، بیشتر برای زائران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مصطفی فیضی» در نشست خبری گزارش عملکرد سال 1400 و برنامه های نوروز 1401 بیان کرد: ما برای استفاده بیشتر زائران از فضای حرم مطهر بخش هایی از حوزه اداری که در داخل حرم مطهر بود به خارج از حرم منتقل کردیم. 

 

مدیر عالی حرم مطهر  رضوی افزود: ایجاد شرایط خدمات بیشتر برای زائرین در رواق ها و صحن های مختلف از جمله اضافه شدن وضوخانه در داخل رواق ها به همراه خدمت به مادر و کودک، افزایش خدمات ولیچر از نقاط مختلف ورودی ها به صحن ها با اضافه شدن خادمیاران و تعداد ویلچر، نور و روشنایی صحن ها از دیگر برنامه های ما است.

 

وی تصریح کرد: در حوزه پارکینگ تلاش کردیم از فضاهای در اختیار برای زائران اختصاص دهیم اما با این حجم گسترده زائران پارکینگ های حرم مطهر رضوی پاسخگو نیست لذا ما به گونه ای عمل خواهیم کرد که استفاده از پارکینگ ، بیشتر برای زائران باشد.

 

فیضی با تاکید بر ورود مدیران و دستگاههای متولی نسبت به مشکل پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی گفت: این به عنوان یک معضل بزرگ باید مورد توجه دستگاههای متولی قرار گیرد و این موضوع یکی از گلایه مندی های زائران می باشد.

 

وی اظهار داشت: حوزه معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی نیز با توجه به اعیاد ماه رجب و شعبان عملا وارد مراسم سال نو شده است و برای نیمه شبان اقدامات گسترده ای را انجام داده است. ۲۹ فروردین از ساعت 14 تا یک ساعت بعد از سال تحویل، ویژه برنامه سال تحویل را خواهیم داشت و تا ۱۰ فرودین فعالیت نوروزی ادامه خواهد داشت و بعد از آن به استقبال ماه رمضان می رویم.

 

مدیر عالی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: مانعی برای دسترسی به روضه منوره نداریم اما در مسیرهای تشرف محدودیت داریم در حالی که ما بنا داریم تسهیلات زیارت زائران را داشته باشیم.
 

کد خبر 1157807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha