کانون‌های مساجد زمینه‌ جذب جوانان به مساجد را هموار کنند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زمینه‌های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را هموار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«محمد جواد باقری‌ارومی» دوشنبه( ۲۳ اسفند) در دیدار اعضای شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان با وی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی و هنری یکی از ارکان و پایه‌های مهم مساجد هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری ظرفیت خوبی هستند، افزود: این مراکز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

 

وی تاکید کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زمینه‌های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را هموار کنند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری در جوار مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بوده است، گفت: در حال حاضر نیز کانون‌های مساجد در راستای مهم‌ترین دغدغه رهبری و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه در گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی داشته و تلاش کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: باید با استفاده از توان نیروهای جهادی در کانون مساجد برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن ارزش های دینی، مذهبی و اسلامی حرکت و جامعه را به رشد و تعالی رساند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست هر یک از اعضای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به ارائه راهکارهای خود در راستای توسعه و تقویت کانون‌ها و همچنین مشکلات کانون‌ها پرداختند.

کد خبر 1157842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha