افتخار آفرینی جوان آستارایی در جشنواره حبیب

حجت‌الاسلام حبیبی از افتخار آفرینی پویا سلخی جوان آستارایی در جشنواره استانی حبیب خبر داد.

حجت‌الاسلام«محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب(تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای گیلان) در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه در اختتامیه جشنواره نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، عالی‌ترین نماینده دولت در گیلان، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان و سایر مسئولین استانی حضور داشتند، افزود: ۵۱۲ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی حبیب توسط ۱۷۵ تشکل و مجموعه دینی ارسال شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره پویا سلخی جوان آستارایی موفق شد در بخش تصویربرداری مقام نخست را کسب کند، تصریح‌کرد: تصویربردای از برنامه‌های ماه محرم مساجد محمد رسول‌ الله(ص) و صاحب‌الزمان(عج) عنوانی بود که این جوان آستارایی با آن مقام کسب کرد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: پویا سلخی متولد ۲۴ بهمن سال ۱۳۷۳ در بندر مرزی آستارا و کارشناس رشته معماری است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌ها، ترغیب هیئت‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای و افزایش کیفیت بازتاب رسانه‌ای فعالیت هیئت‌ها و حفظ ارتباط با آنها و شناسایی و تقدیر از تیم رسانه‌ای هیئت‌های مذهبی از اهداف برگزاری جشنواره حبیب بود.

کد خبر 1157843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha