جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی باید تبدیل به رویدادی سالانه شود

حجت الاسلام عرب پور گفت: با توجه به استقبال خوبی که در سال اول جشنواره شد؛ متولیان مرکزی باید همت کنند تا این جشنواره مانند جشنواره رضوی تبدیل به یک رویداد سالانه شود تا در این راستا آثار خوبی از اندیشمندان و علمای دینی و هنرمندان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور، دوشنبه شب(۲۳ اسفند) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی، گفت: موضوع این جشنواره برای نخستین بار، سال گذشته در شورای سیاست گذاری و پشتیبانی فعالیت های مهدوی پیشنهاد شد.

 

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی استان کرمان با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، به طور ویژه از حوزه علمیه خواهران استان قدردانی و بیان کرد: ارسال 108 مقاله به این جشنواره در نوع خود کم نظیر است.

 

 

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این جشنواره شده و متولیان مرکزی باید همت کنند تا این جشنواره مانند جشنواره رضوی تبدیل به یک رویداد سالانه شود تا در این راستا آثار خوبی از اندیشمندان و علمای دینی و هنرمندان داشته باشیم؛ اظهار کرد: باید اقرار کنیم در فرهنگ مهدویت گرچه کار زیاد شده اما آنگونه که باید، انجام ندادیم و عقب هستیم.

 

 

حجت الاسلام عرب پور تأکید کرد: باید به گونه ای تلاش کنیم که امام زمان و مهدویت در خانه های ما و بین جوانان حرف اول باشد زیرا مطرح کردن نام ایشان در محیط تحصیلی و خانه امید آفرین و باعث حرکت بیشتر و امید به آینده ای روشن و بی دغدغه و بدون مشکل است که آرزوی همه است.

 

 

وی ادامه داد: لذا هر چه می توانیم باید تلاش کرده و خلق آثار داشته باشیم که هر اثر {هنری} عده ای را به مهدویت توجه دهد و هر حرکتی ادای تکلیف به ساحت حضرت ولی عصر به عنوان ولی نعمت ما است.

کد خبر 1157847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha