فضای مجازی فرصتی برای اجرای فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت است

مدیر موسسه قرآنی نورالیقین بانه گفت: فضای مجازی پتانسیل بالایی برای برگزاری برنامه‌های مذهبی دارد و فرصتی برای اجرای فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت به شمار می‌رود.

زبیده صالحپور مدیر موسسه قرآنی نورالیقین در شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان به فعالیت‌های قرآني این موسسه اشاره و اظهار کرد: در طول فصل زمستان کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، قرائت، تجوید، تفسیر و احکام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

 

 

وی افزود: علیرغم شیوع ویروس منحوس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان بانه، زمستان امسال در مجموع 118 نفر در کلاس‌های آموزشی و در رشته‌های مختلف در کلاس‌ها حضور داشته‌اند.

 

 

مدیر موسسه قرآنی نورالیقین در شهرستان بانه تصریح کرد: مخاطبین در هر رشته ضمن حضور در دوره و شرکت در آزمون در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه دریافت کرده است.

 

 

صالح‌پور گفت: از سوی موسسه برنامه‌های جانبی نیز از جمله برگزاری محفل انس با قرآن، مراسم عید مبعث، تجلیل از فعالان قرانی موسسه و برنامه‌های تفریحی و اردویی نیز برگزار شد و از سوی قشر جوان و نوجوان استقبال خوبی از برنامه‌های این موسسه شد.

 

 

وی گفت: فعالیت‌های قرآنی و تربیتی در فضای مجازی نیز مورد استقبال زیاد دانش‌آموزان قرار گرفته و این عرصه، فرصت مناسبی به وجود آورده تا فعالیت‌های قرآنی و تربیتی بیشتری برای دانش‌آموزان تدارک ببینیم.

 

 

مدیر موسسه قرآنی نورالیقین در شهرستان بانه در پایان گفت: فضای مجازی پتانسیل بالایی برای برگزاری برنامه‌های مذهبی دارد و در راستای ترویج قرآن و عترت نیز می‌توان برنامه‌های متعددی اجرا کرد.

کد خبر 1157852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha