تجلیل از دانش‌آموزان برتر پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» در اندیمشک

کیاحسینی گفت: طی نشستی با حضور مدیر آموزش و پرورش اندیمشک، دانش‌آموزان برتر این شهر در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» تجلیل شدند.

«زیبا کیاحسینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، توسعه‌ و تقویت مهارت‌های اجتماعی و سیاسی، تبیین اندیشه‌های امام راحل و با تشکیل دبیرخانه‌ای به همین عنوان و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ۲ بخش «نامه‌ای به بهترین پدر» شامل دلنوشته‌ای خطاب به امام (ره) ویژه دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی و بخش «تصویرگران مهربانی» شامل قرائت یک غزل از اشعار دیوان امام خمینی (ره) به صورت ویدئوکست ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در بستر پیام‌رسان شاد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک افزود: در این پویش، «محدثه بهاروند مطلق» دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان اندیمشک و عضو انجمن فیلم دانش‌آموزی کانون شهید مطهری در بخش تصویرگران مهربانی خوش درخشید.

 

وی اذعان کرد: «محمدطا بزرگمهر» نیز از دبیرستان امام حسین (ع) و عضو انجمن قرآن و عترت در بخش نامه‌ای به بهترین پدر، موفق به کسب رتبه شد.

 

کیاحسینی تصریح کرد: طی نشستی با حضور مدیر و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش اندیمشک از این دانش‌آموزان توانمند تجلیل شد.

 

کد خبر 1157871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha