ادامه حبس کودکان در بحرین/ قانون عدالت اصلاحی برای کودکان بحرین کجاست؟

مقامات آل خلیفه حبس کودکان و نوجوانان را در چارچوب سیاست سیستماتیک خود ادامه می دهد، به همین دلیل این پرسش برای مردم بحرین ایجاد شده است که قانون عدالت اصلاحی برای کودکان کجاست؟

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  البحرین الیوم، در چارچوب سیاست سیستماتیک آل خلیفه علیه کودکان و نوجوانان، مقامات آل خلیفه سه نوجوان را به مدت یک سال به زندان محکوم کرد. به همین دلیل، مادر این سه نوجوان در فیلم ویدئویی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت آنها، قانون عدالت اصلاحی برای کودکان و حمایت از آنها را زیر سوال برد.

وی با اشاره به بدرفتاری مقامات آل خلیفه با فرزندانش، مخالفت خود را نسبت به این حکم اعلام کرد.

 

مقامات بحرین، شش نوجوان 14 تا 16 سال از منطقه سترة را احضار کردند. آنها به مدت سه ماه در مرکز بتلکو ماندند تا دادگاه حکم یک سال زندان را برای آنها صادر کرد.

این شش نوجوان عبارتند از محمد جعفر کویتی(15 ساله)، مقتدی جعفر کویتی(15 ساله)، منتظر جعفر کویتی(14 ساله)، احمد حبیل(15 ساله)، محمد عبدالزهرا(15 ساله) و علی حسین(14 ساله) هستند.

 

روند بازداشت کودکان و نوجوانان و بدرفتاری و صدور حکم های زنانی از زمان روی کار آمدن خلیفه سلمان، ولیعهد بحرین بر مسند نخست وزیری به جای عمومیش شدت یافت است. عموی سلمان در سال 2020 میلادی فوت کرد.

 

کد خبر 1157896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha