تجلیل از نیم قرن فعالیت تبلیغی حجت الاسلام طالبی در روستای ویر سلطانیه

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بیش از نیم قرن فعالیت تبلیغی حجت الاسلام سید رضا طالبی در یک روستا و مسجد نشانگر صبر، سعه صدر، حُسن خلق ایشان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه شهرستان سلطانیه در آیین تجلیل از نیم قرن اقامه نماز جماعت، تبلیغ دین و ارشاد مردم و فعالیت تبلیغی و فرهنگی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید رضا طالبی از علمای پیشکسوت روستای ویر، قدردانی از مسئولان و مردم، گفت: علما مرزبانان اعتقادی مردم هستند.

 

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با اشاره به شخصیت حجت الاسلام حاج سید رضا طالبی و با بیان اینکه ایشان ملجأ و پناهگاه مردم و یک خیر و نیکوکار نیز هستند، گفت: بیش از نیم قرن فعالیت تبلیغی در یک روستا و مسجد نشانگر صبر، سعه صدر، حُسن خلق ایشان است.

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به روایتی از امام باقر علیه السلام گفت: تجلیل بزرگان دستور اسلام است و تجلیل و تکریم علما،  یبل از اینکه تجلیل از شخص باشد، تجلیل از شخصیت است.

 

وی با بیان اينکه مقام معظم رهبری تجلیل از بزرگان دین را کاری لازم برای کشور می دانند، گفت: تجلیل از علما، تجلیل از معارف الهی و تجلیل از علم و اخلاق و معنویت است.

 

حسینی نسب با بیان اینکه علمای دین در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی فقط با خدا معامله می کنند و شاید از تجلیل و قدرشناسی ما توقعی هم نداشته باشند، گفت: قدرشناسی از علما یک وظیفه است.

کد خبر 1157902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha