قطار پر افتخار نظام اسلامی با تلاش جوانان به سرمنزل مقصود می رسد

حجت الاسلام مدبر گفت: بدون شک قطار پر افتخار نظام جمهوری اسلامی با مشارکت، تلاش و خودآگاهی جوانان به سرمنزل مقصود می رسد.

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جوان نه یک واژه که یک دنیا فرصت، نعمت و توانایی در دوره زندگی هر انسانی است که اگر قدر دانسته شود پلی برای رسیدن به بالاترین مراتب معرفت و انسانیت، می شود.

 

امام جمعه جهرم افزود: از این پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: « برترى جوان عابدى كه در جوانى خود ره بندگى پيش گرفته بر پيرى كه در بزرگسالى به عبادت روى آورده، همچون برترى فرستادگان الهى بر ديگر مردمان است».

 

وی با اشاره به اینکه بدون شک سهم جوانان این مرز و بوم در دوره های  مختلف حساس و سرنوشت ساز بر هیچ کس پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: جوانان از مبارزات انقلابی تا دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع)، اختراعات و اکتشافات، ورزش و دیگر مواردی که هرکدام مدال پرافتخاری است بر سینه تاریخ این سرزمین می درخشند.

 

حجت الاسلام مدبر از حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی جوانان یاد کرد و اظهار داشت: حضرت علی اکبر (ع) همان ستاره درخشان که با خون و معرفت خود نقش زیبایی از مردانگی و رشادت و وفاداری در تابلوی ماندگار عاشورا خلق کرد.

 

وی به اهمیت جوانان در کلام رهبری انقلاب (مدظله العالی)، اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه می گویند «همه‌ ملت و مخصوصا جوانان عزیز و نوجوانان، خود را سربازان امام محبوبشان بدانند و با اتکال به خدا و استمداد از حضرت ولی‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه) با قوت و قدرت به سمت هدفهای عالی امامشان حرکت کنند و بدانند که پیروزی نهایی از آن ماست».

 

امام جمعه جهرم در پایان اظهار کرد: بدون شک قطار پر افتخار نظام جمهوری اسلامی با مشارکت، تلاش و خودآگاهی جوانان به سرمنزل مقصود می رسد.

 

کد خبر 1157920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha