تامین اعتبار بازسازی جاده سیل زده خرم آباد_ پلدختر

دالوندگفت: با پی گیری های به عمل آمده ۳۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی جاده سیل زده خرم آباد_ پلدختر پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد رضا دالوند» امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر رییس‌جمهور به لرستان تامین اعتبار بازسازی جاده خرم آباد- پلدختر بود که پیگیری لازم برای جذب اعتبار بازسازی جاده خرم آباد- پلدختر صورت گرفته است.

 

وی افزود: با پی گیری های به عمل آمده  و بنابر اعلام بانک ملی مرکزی ۳۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به زودی در این راستا به استان پرداخت می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان  با اشاره به دیدار های به عمل آمده با مدیران بانک ملی مرکزی جهت تامین اعتبار مورد نیاز، افزود: در سفر اخیر احمد وحیدی وزیر کشور به استان مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به این طرح اختصاص داده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش مدیرعامل بانک ملی مرکزی روند اداری این تسهیلات انجام شده است و به زودی مجوز پرداخت آن صادر خواهد شد.

 

دالوند اظهار کرد: همچنین در این جلسه، بانک ملی مرکزی حمایت خود را از سرمایه‌گذار پروژه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان پلدختر اعلام کرد.

 

گفتنی است، جاده خرم آباد - پلدختر به طول حدود ۱۲۰ کیلومتر در اثر سیل سال ۹۸ دچار آسیب جدی شده است.

کد خبر 1158000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha