ویژگی های اعتقادی و ارزشی نیروهای امنیتی نظام اسلامی متفاوت از سایر کشورها است

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به ویژگی های اعتقادی، ارزشی نیروی های امنیتی در نظام اسلامی متفاوت از سایر کشورها گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش مهمی در روند تکاملی انقلاب و حفظ آن و خنثی کردن توطئه ها داشتند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ آرامش و امنیت کشور گفت: سربازان گمنام امام زمان با تلاش و پیگیری مجدانه زمینه امنیت و آرامش را در کشور اسلامی با دیگر نیروهای دلسوز انقلاب فراهم می کنند. بی تردید بخش های امنیتی یکی از بخش های ضروری امروز دنیاست که در تمام کشورها بخش های امنیتی با تمام توان تلاش می کند تا با شاخصه ها و اعتقادات متفاوت خود در چهارچوب وظایف به تکالیف خود عمل کنند.

 

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: امنیت به عنوان یک ضرورت در تمامی این کشورها به عنوان یک بحث جدی دنبال می شود. در کشور ما نیز بی تردید موضوع امنیت و نیروهای امنیتی ویژگی خاص خود را دارند. موضوع اسلامی، اعتقادی و ارزشی بودن از قیدها و معیارهایی است که به صورت ویژه برای نیروهای امنیتی بر این اساس پایه گذاری شده است و وظایف آنها نیز بر این اساس و چهارچوب تعریف شده است .

 

وی گفت: به همین دلیل ماهیت عملکرد این نیروها متفاوت از آنچه در سایر کشورها تعریف شده است، عنوان می شود و اینکه این نیروها چه نقشی در امنیت کشور داشتند باید بگوییم بی تردید امروز که 43 سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد یکی از بخش های مهمی که در تداوم انقلاب و روند کلی نظام و سلامت آن موثر بوده است، بخش های امنیتی کشور است. نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این موضوع بسیار موثر بودند.

 

حجت الاسلام سبحانی نیا خاطرنشان کرد: عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) مشخص است و برای آن است که این مجموعه بدون آنکه چهره نمایی، خودنمایی و از ابزاری که در اختیار دارد استفاده می کنند و بدون آنکه خود را مطرح کنند تلاش می کنند تا کار خود را انجام دهند و این کار جز با رضای خدا و امام زمان (عج) در چهارچوب وظایف تعیین شده اسلامی چیز دیگری نیست.

 

وی تصریح کرد:  این مجموعه امروز در طول سنوات گذشته انقلاب نقش های مهمی در خنثی کردن توطئه های نظام استکباری داشته است. کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که با دنیای استکباری که پذیرش این نظام را بر نمی تافت و درصدد حذف نظام و برچیدن آن بودند، طبیعی است که هر روز توطئه ای را در گوشه ای از کشور به وجود بیاورند، توطئه های قومی و توطئه های مختلف دیگر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و در این حرکت نقش نیروهای امنیتی کشور ما اعم از نیروهای وزارت اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران و بخش های امنیتی که دخیل در این موضوع هستند، نقش بسیار مهمی در مقابله با این توطئه ها داشتند و توطئه های زیادی را تا امروز خنثی کردند.

 

وی اظهار کرد: بی تردید سربازان گمنام امام زمان نقش مهمی در روند تکاملی انقلاب و حفظ آن و خنثی کردن توطئه ها داشتند و در آینده نیز به همین شکل این تلاش در این مجموعه ها ادامه دارد. امیدواریم خداوند توفیق خدمت بیشتر و قبولی این اعمال را از این مجموعه تاثیرگذار و خدمتگزار قبول کند  و زحمات آنان را اجر و پاداشی روزافزون عطا کند.

 

 

کد خبر 1158011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha