لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران

عباسی با بیان اینکه امسال شاهد حضور گردشگران زیادی به گیلان خواهیم بود گفت: باید با هم افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (سه‌شنبه،۲۴ اسفند) در جلسه شورای ترافیک گیلان که در رودبار برگزار شد، شرکت کرده و سپس با همراهی جانشین فرماندهی انتظامی، رئیسان پلیس راه و راهور استان و نیز مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات سفر از مسیرهای ورودی استان در این شهرستان بازدید کرد.

 

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال شاهد حضور گردشگران زیادی به گیلان خواهیم بود گفت: در راستای بهبود خدمات سفر و آماده‌سازی استان برای میزبانی از مسافران نوروزی، با قید فوریت قرارگاهی تشکیل و موضوعات مرتبط با خدمات سفر بررسی شد.

 

وی توجه به ترافیک و فعالیت هرچه بهتر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان را امری ضروری خواند و تصریح کرد: باید با هم افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

 

عباسی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در ایمنی سفر و سلامت جان هموطنان با اهمیت دانست و از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به موضوع یادشده، در کاهش ترافیک و تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کنند.

 

وی با یادآوری شیوع کرونا طی دو سال گذشته گفت: اگرچه در زمان حاضر شاهد کاهش شمار مبتلایان هستیم و واکسیناسیون نیز در حد قابل قبولی است اما ملاک انجام سفرهای نوروزی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و از همه هم وطنان می خواهیم مراعات توصیه های بهداشتی را به طور جدی مورد نظر قرار دهند.

 

 

کد خبر 1158027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha