طرح «هر شهید، یک درخت» در دانشگاه جهرم به اجرا در آمد

طرح «هر شهید، یک درخت» به منظورپاسداشت مقام شهدا و توسعه منابع طبیعی در دانشگاه جهرم به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، به مناسبت روز «شهید» و اعیاد شعبانیه، معاونت دانشجویی فرهنگی و گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهرم، به منظور ارج نهادن به مقام شهدا، طرح «هر شهید، یک درخت» را با کاشت درخت به نام پدران شهید کارکنان دانشگاه جهرم و شهدای دانشجوی شهرستان جهرم اجرایی کردند.

 

این آیین دوشنبه ۲۳ اسفند ماه بعد از نماز ظهر و عصر در جوار مقبره‌ شهید گمنام دانشگاه جهرم با حضور مادران چهار شهید که فرزندانشان از کارکنان دانشگاه جهرم هستند، برگزار شد.

 

در این برنامه به یاد شهدایی همچون «بهمن رحمانیان»، «عباس رحمانیان کوشککی»، «رجب حق‌پرستی»، «محمدحسن  شبیری» و «غلامحسین اسلامی‌فرد» نهال هایی کاشته شد و پلاک نام آن‌ها بر روی درختانی که توسط فرزندان و مادران کاشته شدند، نصب شد.

 

در این آیین همچنین به نام تمام «شهدای دانشجوی شهرستان جهرم» یک درخت از نوع «مورینگا» کاشته و با پلاک‌ نام آن‌ها مزیّن شد.

 

این برنامه با فاتحه‌خوانی بر مقبره شهید گمنام دانشگاه، سخنرانی ریاست دانشگاه، گزارش رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهرم از وضعیت شهدای شهرستان جهرم و تقدیر از مادران شهدا همراه بود.

کد خبر 1158033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha