طرح ویژه نوروزی به ماه مبارک رمضان الحاق می شود

اسفنانی با بیان اینکه هر ساله در ایام پایانی سال و نیمه دوم اسفند ماه، طرح ویژه نوروزی را داریم و امسال نیز این طرح را از چهاردهم اسفند ۱۴۰۰ آغاز کردیم، گفت: طرح ویژه نوروزی به ماه مبارک رمضان الحاق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدعلی اسفنانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات در سازمان تعزیرات در برنامه رویداد رادیو گفتگو در خصوص برخورد با متخلفین در بازار شب عید با بیان اینکه هر ساله در ایام پایانی سال و نیمه دوم اسفند ماه، طرح ویژه نوروزی را داریم و امسال نیز این طرح را از چهاردهم اسفند 1400 آغاز کردیم، گفت: با توجه به اختیاراتی که به سازمان هایی نظیر صمت، جهاد و تعزیرات سپرده شده است، گزارش های تخلف تهیه می شود و ما از باب این که باید نظارت داشته باشیم، تعداد نیروهای گشت مشترک را اضافه کرده ایم.

 

اسفنانی با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی به ماه مبارک رمضان الحاق می شود، گفت:‌ بازار هدف در ایام عید ناظر بر پوشاک، میوه و شیرینی و نیز مایحتاج مردم است که دقیقا مورد رصد قرار می گیرد. عرضه کل مایحتاج مردم در بازارهای میوه و تره بار امکان پذیر نیست و همه فروشندگان نیز باید مراعات کنند و در غیر این صورت با برخورد تعزیراتی رو به رو می شوند.

 

اسفنانی به تخلفات صورت گرفته اشاره و ابراز امیدواری کرد در آینده نوعی از نظارت رقم بخورد که مردم کمتر دچار مشکل شوند. برخورد حتما به صورت جدی اتفاق می افتد. همچنین دولت آئین نامه ای را اصلاح کرده که موجب می شود همه برخوردها تاثیر گذار باشد. در گذشته بخشی از رسیدگی ها طولانی می شد که در آئین نامه جدید اموری حذف شده تا سریعا به تخلفات رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه ۲۱ اسفند اکیپ های متعددی اعزام شدند و صداوسیما نیز خبرها را پوشش دادند، گفت: شعب ما بلافاصله پس از احراز تخلف می توانند حکم صادر کنند تا کار تسریع شود و اطاله و تجدید نظر خواهی اتفاق نیفتد.

کد خبر 1158132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha