لایروبی خلیج گرگان بیانگر اراده دولت برای توسعه گلستان است

ایری گفت: آغاز لایروبی خلیج گرگان و اجرای دستور آیت الله رییسی بیانگر اراده و عزم دولت برای توسعه گلستان است.

«عبدالجلال ایری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارداشت: خوشبختانه شاهد آن هستیم که برای تحقق وعده ها و مصوبات رییس جمهور تکاپوی خوبی در استان شکل گرفته است.

 

 

نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز گفت: اعتبارات منظور شده برای گلستان نشان داد که دولت برای محرومیت زدایی و حل مشکل بیکاری در استان برنامه دارد و از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

 

وی ادامه داد: اجرای طرح گردشگری آَشوراده به عنوان یک پیشران برای توسعه سواحل استان است و علاوه بر اینکه حدود 300 هزار نفر از بومیان ساحلی منطقه از آن بهره مند می شوند ثمرات اقتصادی آن شامل همه استان می شود.

 

ایری گفت: برای اجرای لایروبی اعتبار کافی پیش بینی شده است و ظرفیت بالای قرار گاه سازندگی میتواند سرعت اجرای این پروژه را افزایش دهد.

 

نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان گفت: مدیران استان موظف هستند تا برای تحقق اعتبارات منظور شده برای استان مباحث اعتباری را از وزارت خانه های متبوع پیگیری کنند.

 

وی یادآور شد: با همراهی دولت و تلاش نمایندگان و مدیران استانی می توان بخشی از چالش های اقتصادی و گردشگری گلستان را برطرف کرد و آینده بهتری برای استان ترسیم کرد.

 

کد خبر 1158136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha