کسب رتبه برتر شهرداری شیراز در جشنواره «روابط عمومی، هنر مردم داری»

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در جشنواره «روابط عمومی، هنر مردم داری» رتبه برتر حوزه ساخت کلیپ در سطح استان فارس را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا جاویدی»، امروز (سه شنبه 24 اسفند) از کسب رتبه برتر شهرداری شیراز در جشنواره «روابط عمومی، هنر مردم داری» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: اثر ارسالی از این اداره کل ارتباطات و امور بین ‌الملل شهرداری شیراز به این جشنواره که توسط استانداری فارس برگزار شد، رتبه برتر حوزه ساخت کلیپ در سطح استان را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین ‌الملل شهرداری شیراز افزود: این اثر به روایت برپایی میز خدمت شهرداری شیراز در مناطق مختلف و دیدار چهره به چهره شهردار شیراز و مدیران شهری با مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم پرداخته است.

وی اضافه کرد: برپایی میزهای خدمت رویه شهرداری شیراز در راستای مردم داری است و شهرداران مناطق و مدیران حوزه های مختلف شهرداری شیراز با حضور در میزهای خدمت مساجد و نماز جمعه به شکل بی واسطه به خواسته ها و مشکلات مردم گوش فرا می دهند.

جاویدی تاکید کرد: جشنواره «روابط عمومی، هنر مردم داری» توسط استانداری فارس و با حضور استاندار فارس، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و ... برگزار شد و 48 دستگاه از سراسر فارس آثار خود را به جشنواره ارسال کردند که پس از داوری آثار برتر انتخاب شدند.

کد خبر 1158149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha