۷۵درصد نیروی های پروژه نفتی دانان بومی هستند

مجری طرح تولید و نگهداشت میدان نفتی نفت مناطق مرکزی ایران گفت: خوشبختانه بیش از ۷۵درصد نیروی های پروژه دانان بومی منطقه هستند.

« صابر قاسم بیگی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار 500نفر در این پروژه مشغول به کار هستند که 75درصد آنها بومی منطقه می باشند.

 

نماینده و مجری طرح تولید و نگهداشت میدان نفتی نفت مناطق مرکزی ایران گفت:حفر ۱۱ حلقه چاه از از اهداف طرح دانان واقع در دلپری شهرستان دهلران است که منجر به تولید ۱۱ هزار بشکه نفت در روز می شود.

 

وی از تکمیل مراحل حفاری سه حلقه چاه در این منطقه خبر داد و افزود: با این مقدار حفاری در واقع ۵۰ درصد تولید در این طرح محقق شده است.

 

قاسم بیگی مجموع این پروژه را ۱۱ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: تاکنون برای این پروژه هشت هزار میلیارد ریال هزینه شده  و از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

 

نماینده و مجری طرح تولید و نگهداشت میدان نفتی نفت مناطق مرکزی ایران، ابراز کرد: خوشبختانه اکثر نیروهای این پروژه بومی است و تلاش شده همه نیاز های شرکت از حوزه شهرستان تهیه  می شود.

 

وی تصریح کرد: اجرای تولید و افزایش نگهداشت دهلران از دیگر پروژه های در دست اجرا است که انشاالله برای سال آینده این پروژه نیز فعالیت خود را در بخش مرکزی دهلران با حضور مسئولان شروع خواهد کرد.

کد خبر 1158152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha