ارتقای کیفیت نان مطالبه عمومی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به کیفیت گندم و آرد شهرستان، ارتقا کیفیت نان از مهم ترین موضوعات و مطالبات جدی مردم، مسئولان و مدیریت ارشد استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در نشست با متصدیان نانوایی های دهلران اظهار کرد: ارتقا کیفیت نان از دغدغه های مردم، مسئولان و مدیریت ارشد استان است.

 

وی تاکید کرد: نانوایی ها در خصوص رعایت مسایل بهداشتی، ساعت پخت و وزن چانه با توجه به اهمیت موضوع دقت نظر داشته باشند، چرا که  نظارت و برخورد با نانوایی های متخلف هم بشدت در دستور کار قرار دارد.

 

صادقی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، یادآور شد: نانوایی ها در این ایام نسبت به تسریع در ارائه خدمات به مردم دقت کنند و برنامه ریزی لازم را در دستور کار قرار دهند.

 

وی بر حمایت از نانوایی هایی که مسائل مربوطه را رعایت و کیفیت نان را ارتقا می دهند، تاکید و اضافه کرد: از نانوایی ها در زمینه ارائه تسهیلات برای نوسازی حمایت می کنیم.

 

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت رعایت عوامل دخیل در کیفت نان توسط نانوایی ها تاکید و یادآور شد: نانوایی ها باید تلاش کنند به مطالبه مردم در راستای ارتقا کیفیت نان جامه عمل بپوشانند و در این زمینه متولیان نیز نظارت ها لازم را اعمال خواهند کرد.

 

 گفتنی است، تعدادی از متصدیان نانوایی های دهلران نیز مسائل و موضوعات و پیشنهادات خود را در این نشست مطرح کردند.

 

 

کد خبر 1158160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha