تشدید نظارت تیم های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی برنحوه توزیع آرد و عرضه نان

گیل‌چالانی بر تشدید نظارت تیم های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی برنحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: بهبود کمی و کیفی پخت نان مورد انتظار مردم ماسال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل‌چالانی» عصر امروز(سه‌شنبه، 24اسفند) در جلسه آرد و نان این شهرستان اظهار کرد: با عنایت به فعال شدن قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در شهرستان به صورت مستمر از نانوایی ها بازدید و ضمن بررسی کیفیت پخت نان، آرد نانوایی‌ها نیز مورد پالایش قرار می‌گیرد.

 

فرماندار ماسال بر تشدید نظارت تیم های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی برنحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: بهبود کمی و کیفی پخت نان مورد انتظار مردم ماسال است.

 

فرماندار ماسال گفت: نانوایی‌های شهرستان ماسال ملزم به عرضه نان باکیفیت به مردم هستند و دستگاههای متولی به منظوربهبود وضعیت موجود نانوایی ها نظارت جدی دارند.

 

گیل‌چالانی با اشاره به لزوم  نظارت هرچه بیشتر و مستمر بر فعالیت نانوایی ها تصریح کرد: عملکرد  نانوایی ها باید با دقت رصد، کنترل ومراقبت شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم ازعرضه نان بی کیفیت، خام فروشی، عدم رعایت ساعت پخت وغیره برخورد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، برخورد شایسته و مناسب بامردم، رعایت پوشش مناسب کارکنان در نانوایی ها، رعایت بهداشت در محیط نانوایی و رعایت حقوق مشتریان واخلاق مناسب، عدالت در توزیع نان و تکریم ارباب رجوع از خواسته های مهم از نانوایی های شهرستان است.

 

کد خبر 1158187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha