نهضت مدرسه سازی تجارت بزرگ در شکوفایی استعداد و توسعه فرهنگ خیرخواهی است

محمدی کیا با اشاره به همکاری و مشارکت مردم در احداث مدارس، گفت: نهضت مدرسه سازی تجارت بزرگ در شکوفایی استعداد و توسعه فرهنگ خیرخواهی برای خیرین و جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی محمدی کیا در آیین افتتاح مدرسه ابتدایی یاوران دانش تیران و کرون اظهارداشت: اقدام خیرخواهانه در احداث مدرسه و مراکز علمی و فرهنگی سرمایه بزرگی برای جامعه و مایه خیر و برکت برای خیرین است.

فرماندار تیران و کرون از چنین اقدامی به عنوان تجارت بزرگ یاد کرد و افزود:‌: نهضت مدرسه سازی تجارت بزرگ در شکوفایی استعدادهای نسل جدید جامعه و رشد و پیشرفت علمی و توسعه فرهنگ خیرخواهی برای خیرین و جامعه است.

 

وی ادامه داد: احداث مدرسه در روستاها موجب کاهش تردد دانش آموزان به دیگر مناطق شده و همین موضوع میزان ترک تحصیل را نیز کم می کند.

محمدی کیا با اشاره ایجاد فرهنگ خیرخواهی در جامعه تصریح کرد: ورود خیرین به هر عرصه ای زمینه ساز حضور افراد دیگر در امر خیر و خدمت به مردم می شود و از این جهت این چنین اقداماتی حائز اهمیت است.

 

وی زمینه سازی برای مشارکت مردم در امور خیر و اداره جامعه را مهم خواند و اذعان داشت: مشارکت اجتماعی سرمایه ای بزرگ برای نظام و هر مملکتی است که اقتدار و عزت آن جامعه را رقم می زند.

فرماندار تیران و کرون حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب را ارزشمند دانست و گفت: در بخش های مختلف مردم همکاری و مشارکت داشته اند.

 

وی همکاری مسئولان در زمینه سازی مشارکت مدنی و همکاری عمومی را خواستار شد و افزود: مانع زدایی از این مسیر زمینه ساز فعالیت در عرصه های مختلف خواهد شد.

محمدی کیا دوری از تشریفات و بروکراسی اداری را برای تسریع در خدمت رسانی و رفع دغدغه های جامعه و رسیدگی سریع به نیازهای مردم را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 1158195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha